Skip navigation

Uvjeti I Odredbe

Ova stranica, zajedno s dokumentima koji se na njoj izrijekom navode, donosi informacije o nama i zakonskim uvjetima i odredbama (Uvjeti) u skladu s kojima prodajemo sve proizvode (Proizvodi) navedene na web-mjestu (naša stranica). 

Ovi se Uvjeti primjenjuju na sve ugovore između nas za prodaju Proizvoda vama (Ugovor). Prije naručivanja s naše stranice, pažljivo pročitajte ove Uvjete i provjerite razumijete li ih. Napominjemo da se prilikom narudžbe bilo kojeg našeg Proizvoda pristajete na obveze iz ovih Uvjeta i svih ostalih dokumenata na koje izričito poziva. 

Zatražit će se da potvrdite svoje prihvaćanje ovih Uvjeta prije slanja narudžbe. Ako odbijete prihvatiti ove Uvjete, nećete moći naručiti nijedan Proizvod s naše stranice. Trebali biste ispisati primjerak ovih Uvjeta ili ih pohraniti na računalu za buduće potrebe. 

1. Informacije o nama

1.1 Mi upravljamo web-mjestom www.dyson.hr. Mi smo Dyson Technology BV, tvrtka registrirana u Nizozemskoj pod brojem tvrtke (registracija KvK registration) 34111070 i sa sjedištem na adresi De Ruijterkade 139, Amsterdam, 1011 AC, Nizozemska. 

1.2 Da biste nam se obratili pogledajte našu stranicu Kontaktirajte nas

> Na vrh 

2. Naši Proizvodi i upotreba naše stranice

2.1 Slike Proizvoda na našoj stranici služe samo kao ilustracija. I iako se uistinu trudimo da sve boje točno prikažemo, ne možemo jamčiti da zaslon vašeg računa točno prikazuje boje tako da one odražavaju boju Proizvoda. Proizvodi se mogu malo razlikovati od prikazanih na slikama. 

2.2 Iako radimo sve što možemo da budemo točni, sve veličine, težine, kapaciteti, dimenzije i mjere navedeni na našoj stranici imaju mogućnost pogreške od 2 %. 

2.3 Pakiranje Proizvoda može se razlikovati od onog prikazanog na slikama na našoj stranici. 

2.4 Sva predstavljanja Proizvoda na našoj stranici informativna su i nismo obavezni zaključiti ugovor o kupnji za te proizvode sve dok to pisano ne potvrdimo kako je navedeno u odjeljku 5.3 u otpremnici. Svi Proizvodi prikazani na stranici ovise o dostupnosti. U najkraćem roku, e-porukom ćemo vas obavijestiti da Proizvod nije dostupan i nećemo obraditi vašu narudžbu. 

2.5 Ova je stranica namijenjena prodaji Proizvoda krajnjim korisnicima, pojedincima koji se prema važećim propisima smatraju potrošačima. Samo se takve kupovine mogu obraditi i ispuniti preko stranice Dyson.hr. Registrirane tvrtke ili pojedinci (koji nastupaju poslovno) s PDV brojem ne mogu kupovati proizvode Dyson preko web-mjesta Dyson.hr. Ako želite naručiti kao tvrtka ili pojedinac koji nastupa poslovno, to možete napraviti preko. 

> Na vrh 

3. Kako koristimo vaše osobne podatke?

Vaše osobne podatke upotrebljavamo isključivo u skladu s našim Pravilima o zaštiti privatnosti. Pročitajte ih jer sadrže važne informacije koje se odnose na vas. 

4. Prava potrošača

Ne dovodeći u pitanje klauzulu 2.5, sljedeća se klauzula 4 primjenjuje samo ako ste potrošač. 

4.1 Ako ste potrošač, Proizvode s naše stranice možete kupovati samo ako imate više od 18 godina. 

4.2 Kao potrošač, imate prava koja se odnose na neispravne proizvode ili proizvode koji ne odgovaraju opisu. Ništa u ovim Uvjetima ne utječe na ta prava. Sažetak ključnih prava naveden je u klauzuli 4.3 u nastavku. 

4.3 Dyson Technology B.V. kao prodavač, preuzima odgovornost za neispravne proizvode prodane preko ovog web-mjesta. Pored propisanih jamstvenih prava, Dyson daje i komercijalno jamstvo („Jamstvo Dyson”) čiju uvjeti detaljno navedeni u klauzuli 16. 

4.4 Razdoblje zakonskog jamstva je 2 godine od isporuke Proizvoda. U slučaju neispravnosti koja se ne može popraviti, možete zatraži pravovremeno i ispravno besplatno uklanjanje kvara. 

> Na vrh 

5. Način stvaranja našeg međusobnog Ugovora

5.1 Naš postupak naručivanja omogućava vam da provjerite i ispravite sve pogreške prije slanja narudžbe. Pročitajte i provjerite svoj narudžbu na svim stranicama postupka naručivanja. 

5.2 Nakon slanja narudžbe, dobit ćete e-poruku kojoj potvrđujemo da smo primili narudžbu. Ipak, napominjemo, to ne znači da je narudžba prihvaćena. Naše prihvaćanje narudžbe odvit će se kako je opisano u klauzuli 5.3 u nastavku. 

5.3 Potvrdit ćemo prihvaćanje narudžbe slanjem e-poruke koja potvrđuje da je proizvod otpremljen (Otpremnica). Ugovor između nas nastaje tek kad vam pošaljemo Otpremnicu. 

5.4 Ako vam ne možemo isporučiti proizvod jer, primjerice, Proizvoda nema na zalihi ili više nije dostupan ili jer je došlo do pogreške u cijeni na našoj stranici, kako je navedeno u klauzuli 9.5 u nastavku, e-porukom ćemo vas obavijestiti o tome i nećemo obraditi vašu narudžbu. Ako ste Proizvode već platili, u najkraćem ćemo vam roku vratiti cijeli iznos. 

5.5 Pristajete na upotrebu sredstava daljinske komunikacije u zaključivanju Ugovora. Troškove nastale vašom upotrebom sredstava daljinske komunikacije koja se odnosi na zaključivanje Ugovora (troškove internetske veze, troškove telefonskih poziva) sami snosite i ne bi smjeli odstupati od osnovne tarife. 

> Na vrh 

6. Vaše pravo potrošača na povrat robe i povrat novca

Ne dovodeći u pitanje klauzulu 2.5, sljedeća se klauzula 6 primjenjuje samo ako ste potrošač. 

6.1 Ako ste potrošač, imate pravo otkazati Ugovor u razdoblju navedenom u klauzuli 6.3 u nastavku. To znači da tijekom tog razdoblja nas možete, ako se predomislite ili zbog bilo kojeg drugog razloga odlučite da ne želite zadržati Proizvod, obavijestiti o svojoj odluci da otkažete Ugovor i dobijete povrat novca. 

6.2 Vaše pravo na otkazivanje Ugovora započinje teći od datuma Otpremnice, što je datum nastanka našeg međusobnog Ugovora. Ako su Proizvodi već isporučeni, imate rok od 14 dana kad možete otkazati, do datuma prijema Proizvoda. U slučaju da predmet Ugovora predstavlja više Proizvoda koje ste naručili u jednoj narudžbi, a koji su odvojeno isporučeni, razdoblje od 14 dana počinje teći onog dana kad ste vi ili neka druga osoba koju ste naveli, osim prijevoznika, fizički zaprimila posljednji Proizvod. U slučaju da predmet Ugovora predstavlja isporuka proizvoda koji čini više kompleta ili dijelova, razdoblje od 14 dana počinje onog dana kad ste vi ili neka druga osoba koju ste naveli, osim prijevoznika, fizički zaprimila posljednji komplet ili dio. 

Pored toga, prema Dysonovim pravilima o otkazivanju, mi dobrovoljno produžujemo razdoblje otkaza za povrat uređaja Dyson na 14 dana, od dana prijema Proizvoda. Razdoblje otkaza za nastavke i dodatke iznosi 14 dana. 

6.3 Ugovor možete otkazati nedvosmislenom izjavom koju nam dajete preko tima Korisničke službe preko bilo kojeg kanala koji je uključen u dio „Ugovor”. Možete nam poslati i pismo na adresu: Dyson Technology BV, De Ruijterkade 139, 1011 AC, Amsterdam, Nizozemska, i/ili nam poslati obrazac o odustajanju dostupan ovdje.  

Možete zadržati primjerak obavijesti o otkazivanju za vlastitu arhivu. Vaše otkazivanje vrijedi o datuma kad ste nam se obratili. 

6.4 Ako iskoristite svoje pravo na otkaz, dobit ćete povrat pune cijene plaćene za Proizvod i svih pripadajućih troškova dostave koje ste platili. Traženi povrat obradit ćemo u najkraćem roku i, u svakom slučaju: 

a) 14 dana od dana kad ste nas obavijestili o svojoj odluci o otkazivanju Ugovora, ali 

b) ako postoji roba koja još nije isporučena, ne prije povrata te robe ili slanja potvrde da nam je ona poslana. 

6.5 Proizvod nam morate vratiti roku od 14 kalendarski dana od isporuke vaše obavijesti o otkazivanju koristeći se unaprijed plaćenom naljepnico, m koju dajemo, pazeći da i vi dobijete potvrdu o slanju za vlastitu arhivu. Zbog zaštite okoliša i zdravlja te sigurnosnih razloga, robu uvijek pokušajte vratiti u originalnom pakiranju. Napominjemo da ako robu ne zapakirate na odgovarajući način koji će ju zaštiti od oštećenja ili ako je vrijednost neke od stavki smanjena zbog rukovanja koje prelazi nužno za upoznavanje s prirodom, značajkama i funkcijama stavke, možemo zatražiti nadoknadu za takva oštećenja ili smanjiti vraćeni iznos zbog smanjenja vrijednosti robe. Inače, ako stavke nisu oštećene, vratit ćemo punu iznos cijene na karticu ili na način koji ste iskoristili za kupovinu. Adresa za povrat robe je: Kuehne + Nagel (AG & Co.) KG, Hamburger Straße 40, 47229 Duisburg, Njemačka. 

6.6 Pojedinosti prava na otkazivanje i objašnjenje načina na koje se ono iskorištava nalaze se u Otpremnici.

> Na vrh 

7. Dostava

7.1 Proizvodi kupljeni preko web-mjesta Dyson.hr mogu se isporučiti isključivo na adresu na području Hrvatske. 

7.2 Vaša će se narudžba ispuniti do predviđenog datuma dostave (i vremena ako je primjenjivo) navedenog u Otpremnici, osim ako ne dođe do nepredviđenih događaja izvan naše kontrole. Roba se obično isporučuje u roku do 3 do 4 radna dana, ako se narudžba preda rije 14.00 sati CET. Ako ne uspijemo ispuniti predviđeni datum dostave zbog događaja izvan naše kontrole, kontaktirat ćemo vas s novim predviđenim datumom dostave. 

7.3 Dostava se zaključuje kad vam isporučimo Proizvode na adresu koju ste nam dali. 

7.4 Vi odgovarate za proizvode od završetka dostave. 

7.5 Proizvodi prelaze u vaše vlasništvo kad primimo ukupno plaćanje za proizvod, uključujući troškove isporuke. 

7.6 Ako ste zatražili da mi recikliramo stari uređaj, pazite da je zapakiran na odgovarajući način za preuzimanje i da se pridržavate svih navedenih uputa. Uređaj vam nećemo moći vratiti nakon što se preuzme za recikliranje. 

> Na vrh 

8. Troškovi dostave

8.1 Dostava proizvoda kupljenih preko Dyson.hr je besplatna. 

> Na vrh 

9. Cijena

9.1 Cijene Proizvoda su kako se povremeno navode na našoj stranici. Poduzimamo sve razumne mjere da cijene Proizvoda budu točne u trenutku objavljivanja. Pa ipak, ako otkrijete grešku u cijeni Proizvoda koje ste naručili, pogledajte u klauzuli 9.5 u nastavku što se tada događa. 

9.2 Cijene naših Proizvoda mogu se s vremenom promijeniti, no promjene neće imati utjecaja ni na jednu narudžbu koju smo potvrdili Otpremnicom. 

9.3 Cijena Proizvoda uključuje PDV prema važećoj stopi koja sad vrijedi u Hrvatskoj.  

9.4 Cijena Proizvoda ne uključuje pripadajuće troškove dostave, ako postoje. 

9.5 Na našoj se stranici nalazi puno Proizvoda. Uvijek se može dogoditi da, unatoč našim razumnim naporima, je za neke Proizvode na našoj stranici navedena netočna cijena. Ako otkrijemo takvu jasnu pogrešku u cijeni Proizvoda, obavijestit ćemo vas o njoj i pružiti vam mogućnost da nastavite kupovinu po ispravnoj cijeni ili da otkažete narudžbu. Narudžbu nećemo obrađivati sve dok ne dobijemo vaše upute. Ako vas ne uspijemo kontaktirati koristeći se podacima koje ste nam dali kod narudžbe, smatrat ćemo da je narudžba otkazana i o tome ćemo vas obavijestiti pisanim putem. Napominjemo da ako je pogreška u cijeni bila očigledna i jasna i moglo se razumno prepoznati da se radilo o pogrešci, Proizvode vam ne moramo dati po netočnoj (nižoj) cijeni. 

> Na vrh 

10. Plaćanje

10.1 Plaćanje se mora obaviti preko jednog od sljedećeg: Mastercard, Visa ili American Express. Plaćanje proizvoda i pripadajućih troškova dostave obavlja se unaprijed. 

10.2 Ako narudžbu date preko naših predstavnika službe za korisnike, uplatu morate obaviti i roku od 30 dana od primanja sažetka narudžbe s poveznicom za plaćanje. Ako plaćanje ne obavite u tom roku, narudžba se otkazuje i morat ćete poslati novu narudžbu ako i dalje želite kupiti naše Proizvode. 

> Na vrh 

11. Naša odgovornost

Ne dovodeći u pitanje klauzulu 2.5, sljedeća se klauzula 11 primjenjuje samo ako ste potrošač. 

11.1 Dyson upravlja sustavom selektivne distribucije i, kao takvi, Proizvode isporučujemo isključivo preko dyson.hr, za upotrebu u kućanstvu ili osobne potrebe. Pristajete da Proizvode nećete upotrebljavati u nikakve komercijalne ili poslovne svrhe ili za preprodaju i mi ne odgovaramo za gubitak dobiti, gubitak pola, prekid poslovanja ili gubitak mogućnosti poslovanja. 

> Na vrh 

12. Prava koja se javljaju u slučaju neusklađenosti ili neispravnih proizvoda

Ne dovodeći u pitanje klauzulu 2.5, sljedeća se klauzula 12 primjenjuje samo ako ste potrošač. 

12.1 Naša uzajamna prava i obaveze koji se odnose na prava koja se javljaju u slučaju neispravanog rada uređena su pripadajućim uobičajenim obvezujućim pravnim propisima (posebice onima koji se odnose na odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača). 

12.2 Mi odgovaramo da na Proizvodima nema nikakvih neispravnosti nakon isporuke. Imate pravo besplatno iskoristiti svoja prava koja proizlaze iz neispravnosti Proizvoda u roku od dvije godine od isporuke Proizvoda. 

13. Događaji izvan naše kontrole

13.1 Mi nećemo biti odgovorni za neispravnosti ili kašnjenja u radu zbog bilo koje naše obaveze prema Ugovoru koja je prouzročena događajem izvan naše kontrole. Događaj izvan naše kontrole definiran je u nastavku u klauzuli 13.2. 

13.2 Događaj izvan naše kontrole predstavlja čin ili događaj koji nadilazi našu kontrolu uključujući, ali ne ograničavajući se na štrajkove, blokade ili druge industrijske radnje trećih strana, građanske nemire, nerede, invazije, terorističke napade, rat (objavljen ili ne) ili prijetnje ili pripreme za rat, požar, eksploziju, oluju, poplavu, potres, klizanje tla, epidemiju ili drugu prirodu katastrofu, kvar javnih ili privatnih komunikacijskih mreža ili nemogućnost upotrebe brodskog, avionskog ili cestovnog ili nekog drugog oblika javnog ili privatnog prijevoza. 

13.3 Ako dođe do događaja izvan naše kontrole koji utječe na ispunjavanje naših ugovornih obaveza: 

    1. obratit ćemo vam se čim to bude moguće i obavijestit vas, i
    2. naše će se ugovorne obaveze privremeno prekinuti i vrijeme za ispunjavanje obaveze produžit će se za razdoblje trajanja događaja izvan naše kontrole. U slučaju da događaj izvan naše kontrole utječe na isporuku proizvoda, dogovorit ćemo s vama novi datum isporuke po završetku događaja izvan naše kontrole.;

> Na vrh 

14. Međusobna komunikacija

14.1 Kad se pozivamo na ove Uvjete „u pisanom obliku”, to uključuje e-poruke i poruke putem aplikacije Whatsapp. 

14.2 Ako ste potrošač: 

    1. da biste otkazali Ugovor u skladu sa svojim zakonskim pravom kako je navedenom u klauzuli 6, možete nam se obratiti sukladno klauzuli 6.3.
    2. Ako nam se želite obratiti u pisanom obliku zbog bilo kojeg drugog razloga, pošaljite nam to započinjući konverzaciju putem aplikacije WhatsApp ili putem unaprijed plaćene pošte na adresu Dyson Technology BV, De Ruijterkade 139, 1011 AC, Amsterdam, Nizozemska. Možete nam se obratiti i koristeći bilo koji od kanala naveden u odjeljku „Kontakt”.

14.3 Ako vas mi moramo kontaktirati ili vam poslati obavijest u pisanom obliku, to ćemo napraviti putem e-pošte ili unaprijed plaćenom poštom na adresu koju ste nam dali kod narudžbe. 

> Na vrh 

15. Ostali važni uvjeti

15.1 Svoja prava i obaveze prema Ugovoru možemo prenijeti na drugi pravni subjekt ili osobu, ako to ne dovodi do umanjenja vašeg jamstva. 

15.2 Vi svoja prava i obaveze prema ovom Ugovoru možete prenijeti na neku drugu osobu ako mi to prihvatimo u pisanom obliku. 

15.3 Ovo je ugovor između vas i nas. Nijedna druga osoba nema pravo primjene bilo kojeg od njegovih uvjeta. 

15.4 Svaku članak ovih Uvjeta djeluje zasebno. Ako bilo koji sud ili nadležno tijelo odluči da je bilo koji od njih nezakonit ili neprovediv, preostali su članci i dalje potpuno važeći. 

15.5 Ako mi ne uspijemo ustrajati u tome da izvršite svoje obaveze prema ovim Uvjetima ili ako ne provedemo svoja prava protiv vas ili ako to napravimo sa zakašnjenjem, to neće značiti da smo se odrekli svojih prava protiv vas ili da se vi ne morate pridržavati ovih obaveza. Ako se odreknemo svog prava protiv vas, to ćemo napraviti isključivo u pisanom obliku i to neće značiti da se automatski odričemo bilo kojeg kasnijeg prava protiv vas. 

15.6 Ako ste potrošač, napominjemo da su ovi Uvjeti uređeno prema hrvatskim zakonskim propisima. To znači da je za Ugovor o kupovini Proizvoda preko naše stranice i sve sporove i zahtjeve koji proizlaze iz njih ili u vezi s njima mjerodavan hrvatski pravni sustav. Vi i mi pristajemo na to da hrvatski sudovi nemaju isključivu pravnu nadležnost; ova odredba ne priječi vas da podnesete tužbu nekoj drugoj pravnoj nadležnosti ako je to dopušteno važećim zakonskim propisima. 

15.7 Mi ne podliježemo nijednom drugom izvansudskom žalbenom postupku ni mehanizmima pravne zaštite, uključujući tijelo za alternativno rješavanje potrošačkih sporova u Hrvatskoj. 

15.8 Europski potrošački centar Hrvatska s registriranim sjedištem u Zagrebu, na adresi Ulica grada Vukovara 78, internetska adresa: https://www.ecc-croatia.hr/ kontaktna je točka prema Uredbi (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i vijeća od 21. svibnja 2013. o rješavanju potrošačkih sporova putem interneta i izmijenjena Uredba (EZ) br. 2006/2004 i Direktiva 2009/22/EZ (Uredba o rješavanju sporova s potrošačima putem interneta). 

15.9 Ako niste potrošač, Ugovor i sve sukobe i zahtjeva koji iz toga proizlaze ili u vezi s tim ili s njegovim predmetom ili formatom (uključujući izvanugovorne slučajeve ili reklamacije) podliježu hrvatskim zakonskim propisima i tumače se u skladu s njima. 

15.10 Ako niste potrošač, vi i mi neopozivo pristajemo da sudovi u Hrvatskom imaju isključivu pravnu nadležnost za rješavanje svih sporova i zahtijeva koji proizlaze iz Ugovora ili u vezi s tim ili s njegovim predmetom ili formatom (uključujući izvanugovorne slučajeve ili reklamacije). 

> Na vrh 

16. Pojedinosti jamstva

16.1 Tko je jamac? 

Dyson Technology B.V., s adresom tvrtke De Ruijterkade 139, 1011 AC Amsterdam, Nizozemska. 

16.2 Što pokriva jamstvo Dyson? 

Jamstvo Dyson komercijalno je jamstvo koje se besplatno daje uz proizvod o koje pokriva popravak ili zamjenu proizvoda koji se prodaju na dyson.hr ako je došlo do kvara zbog neispravnosti materijala ili loše izrade u jamstvenom roku. 

Jamstvo Dyson dodatak je i ne utječe na vaša zakonska prava kao kupca kao što je pravo na traženje određenih besplatnih rješenja od osobe koja je prodala uređaj Dyson (koja možda jest ili nije dio tvrtke Dyson) u slučaju neusklađenosti. 

Ako bilo kojeg dijela nema na zalihama (primjerice u određenoj nijansi boje), Dyson će ga zamijeniti drugim funkcionalnim rezervnim dijelom. 

16.3 Što nije pokriveno? 

Uređaji Dyson napravljeni su za trajnu visoku učinkovitost u domaćinstvima. Ako se uređaj Dyson upotrebljava na primjeren način i do kvara dođe zbog neispravnosti materijala, loše izrade ili smetnji u radu u jamstvenom roku navedenom u nastavku, popravit ćemo ga ili zamijeniti. 

Pa ipak, postoje određeni uvjeti u kojima jamstvo Dyson ne pokriva popravak ili zamjenu uređaja. To su: 

•          Uobičajeno trošenje koje uključuje dijelove za koje se razumno ,može pretpostaviti da će s vremenom istrošiti (npr, osigurači, remeni, četka, baterije, jedinice filtra itd.).

•          Slučajna oštećenja.;

•          Opterećenja nastala upotrebom koja nije u skladu s nazivnom pločicom.

•          Oštećenje prouzročena neprovođenjem preporučenog održavanja uređaja.

•          Uklanjanja začepljenja. Ako dođe do začepljenja uređaja, pojedinosti o načinu uklanjanja začepljenja potražite u Dysonovom priručniku za rad. Ako niste sigurni kako to napraviti, obratite nam se.

•          Oštećenja iz vanjskih izvora kao što su prijevoz, vrijeme, nestanak struje ili strujni udari.

•          Kvarovi koji su prouzročeni uzrocima koji su izvan Dysonove razumne kontrole.

•          Kvarovi koji su prouzročeni:

o          nemarnom upotrebom ili održavanjem, nepravilnom upotrebom, zanemarivanjem ili nemarnim radom i rukovanjem uređajem

o          upotrebom uređaja na način koji nije u skladu s Dysonovim priručnikom za rad

o          upotrebom uređaja u bilo koje druge svrhe osim one uobičajene u domaćinstvu za koje je i osmišljen za državu u kojoj je kupljen

o          upotrebom dijelova koji nisu sastavljeni ili postavljeni prema Dysonovim uputama

o          upotrebom dijelova i pribora koji nisu originalni sastavni dijelovi marke Dyson

o          nepravilnim sastavljanjem ili postavljanjem (osim ako ga je napravio Dyson ili njegov ovlašteni predstavnik)

o          popravke ili izmjene koje su napravili osobe koje nisu iz tvrtke Dyson ili njihovi ovlašteni predstavnici.

Obratite nam se ako niste sigurni što je pokriveno jamstvom Dyson-  

16.4 Kako se podnosi zahtjev u okviru jamstva Dyson? 

Ako proizvod još nije kod nas registriran, napravite to prateći upute na: www.dyson.hr. 

Da biste zatražili primjenu jamstva Dyson za svoj proizvod, obratite se našoj službi za korisnike putem nekog od kanala navedenog u odjeljku Kontakt. 

Da bi se mogao napraviti popravak ili zamjena u okviru jamstva Dyson, morate imati potvrdu isporuke/kupovine prije obavljanja zahvata. Napominjemo da se bez takve potvrde svi zahvati naplaćuju. Čuvajte račun ili potvrdu o dostavi. 

16.5 Kad počinje vrijediti jamstvo Dyson i koliko traje? 

Jamstvo Dyson postaje važeće s datumom kupovine (ili isporuke ako je on kasnije) i njegovo je trajanje navedeno u nastavku: 

2 godine jamstva: 

•          Bežični štapni usisavači

•          Ventilatori i grijači

•          Pročišćivači i ovlaživači zraka

•          Sušila za kosu

•          Uređaji za oblikovanje kose

•          Uređaji za ravnanje kose

1 godina jamstva: 

•          Dodaci

•          Baterije

16.6 Gdje vrijedi jamstvo Dyson? 

Ako je uređaj Dyson prodan izvan EU ili Ujedinjenog Kraljevstva, jamstvo Dyson vrijedit će isključivo u državi u kojoj je i prodan. 

Ako je uređaj Dyson prodan unutar EU ili Ujedinjenog Kraljevstva, jamstvo Dyson vrijedit će isključivo (i) ako se uređaj upotrebljava u državi u kojoj je prodan ili (ii) ako se uređaj upotrebljava u Austriji, Belgiji, Danskoj, Finskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Irskoj, Italiji, Nizozemskoj, Norveškoj, Poljskoj, Španjolskoj, Švedskoj, Švicarskoj ili Ujedinjenom Kraljevstvu, a isti model kao što je prodan i koji radi na istom nazivnom naponu kao u toj državi. 

Ako se uređaj odnese u inozemstvo, može se poništiti jamstvo. Ipak, napravit ćemo sve da vam pomognemo u državi vašeg prebivališta. 

16.7 Može li se prenijeti jamstvo Dyson? 

Jamstva Dyson mogu se prenijeti s uređajem Dyson, ako se dobije vaš originalan račun od distributera koji je ovlašten za prodaju uređaja Dyson zajedno s potvrdom o promjeni vlasništva uređaja Dyson kojim se potvrđuje da je uređaj Dyson bio ispravan prilikom promjene vlasništva. 

> Na vrh